Testuj bezpłatnie Portal Ochrony Środowiska przez 48h i zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności.
Testuj terazZ tego artykułu dowiesz się:
Do końca 2019 roku urzędnicy w urzędach marszałkowskich na pytanie podobne jak powyżej odpowiadali, że każdorazowo trzeba dokonywać aktualizacji wpisu do BDO. Ponieważ zgodnie z obowiązującym prawem ewidencję odpadów prowadzi się osobno dla każdego miejsca prowadzenia działalności gospodarczej.
Jednakże aktualnie nie ma takiej potrzeby, ponieważ byłoby to bardzo męczące i niekiedy wiązałoby się ze spędzaniem dużej czasu przy komputerze. Dlatego też − jak wspomniano powyżej − wystarczy zaznaczyć odpowiednie okienka i każdorazowo przy wypełnianiu kart ewidencji czy kart przekazania wpisać miejscowość i gminę, na której terenie wytworzono dany rodzaj odpadów. Poniżej zobrazowano to na schematach.