TEMATYKA

Pomoc

Sprawdź najczęściej zadawane pytania przez naszych czytelników

ABONAMENT I PŁATNOŚCI

Dostęp do portalu ochrony środowiska można uzyskać:

  • dokonując zakupu wybranego abonamentu na stronie Abonament,
  • dzwoniąc pod numer 22 518 29 29 i składając zamówienie w Centrum Obsługi Klienta.

Kliknij przycisk „Kup dostęp”. Wypełnij dane niezbędne do złożenia zamówienia i założenia konta, skorzystaj z wybranej formy płatności i gotowe! Na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy wiadomość, a w niej login i hasło.
E-mail wysyłamy w ciągu 48 godzin. Zawiera on indywidualną nazwę użytkownika (login) i hasło, które umożliwiają rozpoczęcie korzystania z portalu.
Po kliknięciu „Zaloguj” wpisz swój login i hasło w odpowiednie rubryki, za każdym razem, gdy będziesz chciał uruchomić portal. Na podstawie danych, które podałeś w formularzu rejestracyjnym, na początku okresu rozliczeniowego Twojego abonamentu, będziemy wystawiać fakturę za korzystanie z zasobów Portalu Ochrony Środowiska i przesyłać Ci ją pocztą (lub drogą elektroniczną, jeżeli przy zamówieniu zaznaczysz opcję e-faktura). Prosimy o ich terminowe opłacanie.

Aktualny koszt dostępu do Portalu znajdziesz tutaj

Wykupienie autoodnawialnego dostępu oznacza, że po zakończeniu okresu trwania abonamentu 12 miesięcy, odnowi się on automatycznie. Automatycznie zostanie również wystawiona nowa faktura na kolejny okres rozliczeniowy. Z dostępu autoodnawialnego można zrezygnować w dowolnym momencie. Rezygnacja liczona jest z końcem okresu rozliczeniowego.

E-mail wysyłamy w ciągu 48 godzin. Zawiera on indywidualną nazwę użytkownika (login) i hasło, które umożliwiają rozpoczęcie korzystania z portalu. Dopiero od momentu, gdy otrzymają Państwo ten e-mail, liczy się pierwszy miesiąc abonamentowy.

Samodzielna zmiana danych płatnika nie jest możliwa. W celu zmiany danych adresowych lub płatnika należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Tel. 22 518 29 29 lub poprzez formularze https://kontakt.wip.pl/formularze/aktualizacja-danych.

  • Płatność przelewem
  • Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU

ANULOWANIE SUBSKRYPCJI

Z dostępu do Portalu można zrezygnować w dowolnym momencie. Rezygnacja liczona jest z końcem każdego okresu rozliczeniowego.

Konto zostanie zablokowane i nie będziesz już miał do niego dostępu. Jeżeli na koncie będziesz miał zapisane ulubione artykuły (dodane do Schowka) lub pytania zadanie poprzez Poradnię – dostęp do nich będzie możliwy jedynie po odnowieniu abonamentu.

Tak. Po rezygnacji z portalu, aby uzyskać dostęp do zawartości płatnej, wymagane jest zamówienie nowego abonamentu.

DARMOWY DOSTĘP

Dostęp testowy jest bezpłatny i skorzystanie z niego nie obliguje do późniejszego zakupu. Po 2 dniach dostęp testowy automatycznie wygasa.

W ramach darmowego dostępu zyskujesz dostęp do aktualności, wzorów dokumentów, porad ekspertów, pytań i odpowiedzi, bazy aktów prawnych, orzeczeń, wideo-porad i kalendarium.

W trakcie trwania dostępu testowego nie masz możliwości zadawania pytań naszym ekspertów – ten przywilej mają tylko stali użytkownicy naszego portalu. Aby skorzystać z Poradni, musisz posiadać wykupiony odpowiedni abonament. Wybierz abonament i zyskaj możliwość zadawania pytań naszym ekspertom.

TREŚCI W PORTALU

Portal ochrony środowiska skierowany jest do osób zajmujących szeroko pojętą ochroną środowiska i/lub odpadami w firmie. Specjaliści ds. ochrony środowiska, osoby oddelegowane do zadań związanych z tą tematyką, osoby prowadzące firmy świadczące zewnętrzną obsługą w zakresie ochrony środowiska, a także właściciele firm i pracownicy Administracji państwowej i samorządowej.

Na Portalu ochrony środowiska znajdują się praktyczne porady i wskazówki, które ułatwią wykonywanie codziennych obowiązków zarówno osobom pracującym w administracji samorządowej jak i przedsiębiorcom, którzy muszą wywiązywać się z przepisów dotyczących ochrony środowiska i odpadów.

  • Odpady i BDO
  • Sprawozdania i opłaty
  • Ochrona powietrza i akustyka
  • Ochrona wody i gleby
  • Procedury administracyjne
  • Kontrole i kary
  • Dotacje i pożyczki
  • Zarządzanie ochroną środowiska
  • Energetyka

Portal Ochrony Środowiska aktualizowany jest na bieżąco. Oznacza to, że redakcja Portalu codziennie uważnie śledzi wszystkie informacje o zmianach w przepisach, czy nowościach prawnych i błyskawicznie publikuje je na Portalu. Na portalu zawsze znajdziesz aktualne treści.

PORADNIA

Aby skorzystać z Poradni, musisz posiadać wykupiony odpowiedzi abonament w ramach którego możesz zadawać pytania naszym ekspertom.
Jeżeli posiadasz wykupiony Abonament Premium, wystarczy, że wypełnisz formularz (napiszesz do nas pytanie), a resztą zajmie się nasz ekspert. Odpowiedź otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych.

Użytkownicy opłacający dostęp do Portalu Ochrony Środowiska (Abonament Premium) mogą zadawać indywidualne pytania do współpracujących z Portalem ekspertów od Prawa ochrony środowiska. W każdym miesiącu użytkownicy mogą zadać 2 pytania za pośrednictwem formularza dostępnego pod tym linkiem.

Jednorazowo, w formularzu powinno zostać wpisane jedno pytanie z możliwie dokładnym wskazanym stanu faktycznego. W przypadku wpisania więcej niż jednego pytania, do eksperta zostanie przekazane pierwsze w kolejności pytanie z formularza.

Odpowiedzi na 90% zadanych pytań dostarczamy w ciągu 48h! Jeżeli pytanie wymaga głębszej analizy poinformujemy Cię o tym, że pytanie jest przekazane do opracowania, ale uzyskanie odpowiedzi wymaga dłuższego czasu.

KALENDARIUM

Na tej stronie znajdzie informacje o wszystkich zmieniających się aktach prawnych dotyczących ochrony środowiska i odpadów. Dowiesz się, kiedy i jakie przepisy wchodzą w życie, ulegają zmianie lub przestają obowiązywać. Nie zabraknie też innych ważnych terminów, o których jako osoba odpowiedzialna za ochronę środowiska musisz pamiętać!

NEWSLETTER

Bezpłatny newsletter to e-mail informacyjny, który otrzymujesz w każdym tygodniu, na podany przez Ciebie adres e-mail. Możesz go otrzymywać, nawet jeśli nie posiadasz wykupionego Abonamentu na Portalu Ochrony Środowiska.

Tak. Aby zrezygnować, wystarczy kliknąć link znajdujący się na końcu każdego Newslettera wysłanego na Twój adres e-mail.

INFORMACJE OGÓLNE

Gdy zapomnisz swój login lub hasło, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta - mailem: [email protected] lub telefonicznie: 22 518 29 29.

Hasło możesz także odzyskać korzystając ze strony https://www.portalochronysrodowiska.pl/przypomnienie-hasla

Po wejściu na stronę postępuj zgodnie z instrukcją.

Wydawcą Portalu Ochrony Środowiska jest Wiedza i Praktyka sp. z o.o.

Redakcja portalu współpracuje ze specjalistami prawa dotyczącego ochrony środowiska, wśród których są pracownicy administracji państwowej, eksperci prowadzący firmy doradcze w zakresie ochrony środowiska, szkoleniowcy, audytorzy i praktycy mający wieloletnie doświadczenie w ochronie środowiska, a także prawnicy specjalizujący się w ochronie środowiska. Ich wiedza i doświadczenie gwarantują najwyższą jakość przekazywanych informacji i odpowiedzi na pytania użytkowników. Redakcja Portalu Ochrony Środowiska dba również o to, aby publikowane teksty były jasne, przystępne, a przy tym precyzyjne dla użytkowników.

Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
ul. Łotewska 9A
03-918 Warszawa
NIP: 526-19-92-256
REGON: 012725225
KRS: 0000098264
Nr rejestrowy BDO: 000008579
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Sąd Gospodarczy XVI Wydział Gospodarczy Rejestrowy
Wysokość kapitału zakładowego: 200 000 zł

W sprawach subskrypcji skontaktuj się z:
Centrum Obsługi Klienta
[email protected],
tel. 22 518 29 29,
lub poprzez formularze na stronie: kontakt.wip.pl/formularze

Adres:
Wiedza i Praktyka
ul. Łotewska 9A
03-918 Warszawa

Jeśli masz pytania do redakcji, wyślij e-mail na adres [email protected].

Pytania merytoryczne w ramach posiadanego abonamentu zadawać można wyłącznie za pomocą formularza udostępnianego klientom po zalogowaniu się do portalu.

Administratorem Twoich danych osobowych na Portalu Ochrony Środowiska jest Wiedza i Praktyka. Twoje dane osobowe są przechowywane i przetwarzane zgodnie z przepisami obowiązującego prawa polskiego, w szczególności w zgodzie z ustawą z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i przepisami wykonawczymi do tej ustawy.

Aby zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na ten temat, przeczytaj Politykę Prywatności i Regulamin portalu.

W przypadku pytań prosimy o kontakt

Nasz zespół obsługi klienta jest gotowy do pomocy.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

Zadzwoń 22 518 29 29

Napisz do nas