Kto jest wprowadzającym opakowania – odwieczny problem
Pytanie:
Drukujemy na zlecenie klienta artykuły reklamowe (plakaty, ulotki, banery) z logotypem klienta. Na życzenie klienta wysyłamy te artykuły bezpośrednio do jego oddziałów (300 lokalizacji) – np. po jednej sztuce danego artykułu do jednej lokalizacji, w związku z czym zamiast jednego opakowania wysyłamy np. 300 opakowań. Wysyłkę robimy firmą kurierską z konta klienta. My jesteśmy tylko miejscem wysyłki (nadawcą), a płatnikiem jest klient. Kto zatem jest wprowadzającym opakowania? My czy klient?
Z tego artykułu dowiesz się:
- kiedy zlecający produkcję jest wprowadzającym opakowania?
- w jakim przypadku producent jest wprowadzającym?
- jakie opakowania wliczamy do masy wprowadzonych opakowań?
Załóż konto testowe na 48 godzin
Uzyskasz dostęp a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
Baza porad prawnych i artykułów o tematyce ochrony środowiska
Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji
Jeśli posiadasz konto zaloguj się: