SZKOLENIE: BDO BEZ TAJEMNIC – KOMPLEKSOWE WSPARCIE W OBSŁUDZE SYSTEMU Do końca zapisów pozostało . Nie przegap >>
TEMATYKA

Darmowy dostęp na 48h

Testuj bezpłatnie Portal Ochrony Środowiska przez 48h i zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności.

Testuj teraz

opłata stała i zmienna za usługi wodne

Nie zgadzasz się z wysokością opłaty za usługi wodne? Możesz złożyć reklamację

Jeżeli podmiot obowiązany do ponoszenia opłat za usługi wodne, któremu przekazano informację o ustaleniu wysokości opłaty stałej lub zmiennej, nie zgadza się z jej wysokością, może złożyć reklamację. Co należy wiedzieć o zasadach takiej reklamacji?

Z artykułu dowiesz się:

  • kiedy można złożyć reklamację na wysokość opłaty za usługi wodne
  • gdzie złożyć taka reklamację
  • czy liczba reklamacji jest ograniczona

Reklamację na wysokość opłaty za usługi wodne składa się odpowiednio do Wód Polskich albo właściwego wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania informacji. Reklamacja przysługuje raz w okresie rozliczeniowym. Złożenie reklamacji nie wstrzymuje wykonania obowiązku wniesienia opłaty.